سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسا روزه‏دار که از روزه خود جز گرسنگى و تشنگى بهره نبرد ، و بسا بر پا ایستاده که از ایستادن جز بیدارى و رنج برى نخورد . خوشا خواب زیرکان و خوشا روزه گشادن آنان . [نهج البلاغه]
عمومی

?•??? نیما قانع ???•?:

‌ .بازار موبایل تلگرام

 

 

?? رکورد شکنی هوآوی در فروش گوشی در سال 2017

 

 

 

 

مدیرعامل هواوی اعلام کرد شرکت هواوی توانسته در سال 2017 درآمدی بالغ بر 600 میلیارد یوآن چین داشته باشد.

 

طی پیام تبریک سال جدید میلادی، مدیرعامل شرکت هواوی اعلام کرد درآمد سالانه هواوی برای سال 2017 به رقم 600 میلیارد یوآن چین رسیده است. این رقم نسبت به سال گذشته 15 درصد رشد داشته و نشان می‌دهد که هواوی در مسیر پیشرفت قرار دارد. مدیرعامل هواوی به این موضوع نیز اشاره کرد که شرکت چینی توانسته 153 میلیون دستگاه در سال 2017 به فروش برساند.

 

هواوی در حال حاضر سومین بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان است. این شرکت چینی می‌خواهد تا سال 2021 به بزرگ‌ترین سازنده گوشی هوشمند در دنیا تبدیل شود. در سال 2016 مجموع گوشی‌های فروخته شده هواوی به 139 میلیون دستگاه رسید. حال مدیرعامل این شرکت مدعی شده، مجموع گوشی‌های فروخته شده هواوی در سال 2017، با رشد 15 درصدی، به 153 میلیون دستگاه رسیده است.

 

رقم ذکر شده، درواقع مجموع گوشی‌های فروخته شده دو برند هواوی و آنر است. هواوی با رسیدن به این رقم، توانسته بیش از 10 درصد بازار جهانی گوشی هوشمند را به خود اختصاص دهد. به دلیل تبلیغات گسترده و قیمت کم محصولات هواوی، این شرکت در ماه مارس اعلام کرد به سود چندانی نرسیده است.

 

در آن زمان، هواوی اعلام کرد به دنبال افزایش سود خالص از بازار گوشی هوشمند است. گویا این شرکت توانسته به اهدافش برسد و پایان سال میلادی به سود فراوانی می‌رسد.

 

طبق گزارش IDC که در زمینه تحلیل بازار گوشی هوشمند فعالیت می‌کند، هواوی در سه‌ماهه سوم سال 2017 توانسته 22.3 درصد از بازار چین را به خود اختصاص دهد. بازار چین در کنار سود فراوانی که دارد، هواوی را با رقبای متعددی روبه‌رو می‌کند که اوپو و ویوو شامل آنها می‌شوند. اوپو در سه‌ماهه سوم 2017 توانست 21.6 درصد از بازار چین را تصاحب کند که گویای رقابت سخت این شرکت با هواوی است.

 

شرکت هواوی برای بالاتر بردن سهمش از بازار جهانی گوشی هوشمند نیاز دارد که فعالیتش در بازار کشورهای غربی را افزایش دهد. به همین منظور، این شرکت چینی احتمالا سری میت 10 را به نمایشگاه CES 2018 می‌آورد تا مشتریان بیشتری برای پرچم‌داران جدیدش به دست آورد.

 

در حال حاضر شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه دو اپراتور بزرگ ایالات متحده، AT&T و Verizon به دنبال عرضه سری میت 10 برای کاربرانشان هستند.

 

 

 

 

 

?? باماهمراه باشید در

@bazarmobile96

bazarmobile.parsiblog.com/

مرکز موبایل تلگرام

 

    مرکـــز و مــــرجع تلفن همراه در ایران?


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط المیرا جوونی 96/11/2:: 7:26 صبح     |     () نظر